ბინათმესაკუთრეთა ამხანაგობა

ბინათმესაკუთრეთა ამხანაგობის საკუთრების უფლების რეგისტრაცია ხორცილდება იუსტიციის სახლში ან საჯარო რეესტრის ეროვნული სააგენტოს ტერიტორიულ სამსახურში.

 რეგისტრაციისთვის წარადგინეთ შემდეგი დოკუმენტაცია:

  1. განცხადება (ელექტრონული განცხადება ივსება საბუთების მიმღები ოპერატორის მიერ);
  2. წარმომადგენლობაზე უფლებამოსილი პირის პირადობის დამადასტურებელი დოკუმენტი და წარმომადგენლობის დამადასტურებელი დოკუმენტი;
  3. ბინათმესაკუთრეთა ამხანაგობის დამფუძნებელი კრების ოქმი დამოწმებული სათანადო წესით;
  4. ბინათმესაკუთრეთა ამხანაგობის კრების ოქმი დამოწმებული სათანადო წესით, სადაც აღნიშნული იქნება კრებაზე დამსწრე წევრთა რაოდენობა, კრებაზე მიღებული გადაწყვეტილება (ხმათა რაოდენობის მითითებით), კრების თავმჯდომარის ხელმოწერა;
  5. სარეგისტრაციო ფართის აზომვითი ნახაზი;
  6. იმ შემთხვევაში, თუ მოთხოვნილია მიწის ნაკვეთზე საკუთრების უფლების რეგისტრაცია, ადგილობრივი თვითმმართველობის ორგანოს მიერ გაცემული მიწის ნაკვეთის გეგმა;
  7. საკადასტრო აზომვითი ნახაზი და მისი ელექტრონული ვერსია;
  8. ტექნიკური აღრიცხვის არქივის მიერ გაცემული ცნობა-დახასიათება ან/და საინვენტარიზაციო გეგმა (აღნიშნულ დოკუმენტს საჭიროების შემთხვევაში ტექნიკური აღრიცხვის არქივიდან ითხოვს სარეგისტრაციო სამსახური);

იმ შემთხვევაში, თუ მოქალაქე დაინტერესებული პირის წარმომადგენელია, დამატებით უნდა წარმოადგინოს, სათანადო წესით დამოწმებული წარმომადგენლობის დამადასტურებელი დოკუმენტი და პირადობის დამადასტურებელი დოკუმნეტი.

შენიშვნა: მომსახურების საფასურის გადახდა შესაძლებელია იუსტიციის სახლში.

 

 

ბინათმესაკუთრეთა ამხანაგობების აღრიცხვისა და ბინათმესაკუთრეთა ამხანაგობების განვითარების ხელშეწყობის განსახორციელებლად გათვალისწინებული თანხების განკარგვის წესი

ამხანაგობის განცხადება

ბინათმესაკუთრეთა ამხანაგობის კრებაზე დამსწრეთა სია

კრების ოქმი

წესდება

Share page